Mijn Gezondheid.net

Digitale communicatie is voor de meesten van ons de normaalste zaak van de wereld. Ook binnen de gezondheidszorg en bij ons in de huisartsenpraktijk is dit tegenwoordig niet meer weg te denken.

Dat is natuurlijk geen doel maar een middel: uw medische vraag wordt beantwoord door iemand in wie u vertrouwen heeft en u krijgt de behandeling die u nodig heeft. De manier waarop dat kan is wel een stuk uitgebreider geworden dan vroeger. Naast het consult op het spreekuur kunnen we met elkaar (beeld)bellen of vragen beantwoorden via email of e-consulten. Het maken van een afspraak daarvoor kan per telefoon, maar er wordt steeds meer gebruik gemaakt van het maken van een terugbelafspraak of een spreekuurafspraak via onze website. Dat kan 24 uur per dag en u hoeft niet te wachten!

Handig en veilig is om daarbij gebruik te maken van MijnGezondheid.net, waar u kunt inloggen met DigiD. Dit kunt u ook gebruiken om uw eigen medische dossier in te zien. Ook uitslagen van onderzoek met advies en toelichting kunt u zo gemakkelijk inzien. Naast gebruiksgemak hopen wij zo ook de steeds toenemende druk op de gezondheidszorg het hoofd te kunnen bieden en ervoor te zorgen dat deze toegankelijk blijft voor iedereen die dat nodig heeft.

Kijk voor meer informatie op onze website.

Vraag stellen aan Gezondheids­centrum Kloosterveen?

Alleen voor vragen over openingstijden, bereikbaarheid of onze dienstverlening kunt u ons contactformulier invullen.

Voor specifieke vragen aan een zorgverlener, verwijzen we u naar hun eigen contact formulier op de desbetreffende pagina.

Uw mening telt!

Door de vragenlijst in te vullen helpt u ons ervoor te zorgen dat de zorg die u van de praktijk krijgt zo goed en prettig mogelijk is.
Patiënten Enquête