Na een proefperiode hebben we onze telefonische bereikbaarheid aangepast. We hebben goed geluisterd naar jullie feedback – dank daarvoor! Dankzij uw input kunnen we onze service weer een stukje beter maken.
Wat is de aanpassing
Als u ons belt, hoort u een keuzemenu, Luister het bandje goed af voordat u een keuze maakt.
Voor een medische vraag of maken van een afspraak bij de huisarts of Physician Assistant kunt u kiezen voor Toets 2.
Wat gebeurt er als u een medische vraag heeft?
In de ochtend wordt u teruggebeld door de huisarts of Physician Assistant. We proberen uw vraag direct te beantwoorden. Als dat niet lukt, wordt er een afspraak voor u ingepland. In de middag zal de assistente uw vraag beantwoorden.
Voor een administratieve vraag, vervolgafspraken of afspraken voor het assistentespreekuur Toets 3.
Wanneer u een administratieve vraag, vervolgafspraken of afspraken voor het assistentespreekuur heeft wordt u teruggebeld door een assistente.
Het bandje ziet er als volgt uit
- Welkom
Toets 1 voor spoed
Keuzemenu
Toets 2. medische vraag teruggebeld HA/PA
Toets 3. administratieve vraag
1. afzeggen afspraak
2. administratieve vraag, wordt teruggebeld assistente
Toets 4. intercollegiaal overleg
Toets 5. herhaalrecept