Goed nieuws!

Na een proefperiode hebben we onze telefonische bereikbaarheid aangepast. We hebben goed geluisterd naar jullie feedback – dank daarvoor! Dankzij uw input kunnen we onze service weer een stukje beter maken.

Wat is de aanpassing

Als u ons belt, hoort u een keuzemenu, Luister het bandje goed af voordat u een keuze maakt.

Voor een medische vraag of maken van een afspraak bij de huisarts of Physician Assistant kunt u kiezen voor Toets 2.

Wat gebeurt er als u een medische vraag heeft?

In de ochtend wordt u teruggebeld door de huisarts of Physician Assistant. We proberen uw vraag direct te beantwoorden. Als dat niet lukt, wordt er een afspraak voor u ingepland. In de middag zal de assistente uw vraag beantwoorden.

Voor een administratieve vraag, vervolgafspraken of afspraken voor het assistentespreekuur Toets 3.

Wanneer u een administratieve vraag, vervolgafspraken of afspraken voor het assistentespreekuur heeft wordt u teruggebeld door een assistente.

Het bandje ziet er als volgt uit

- Welkom
Toets 1 voor spoed
Keuzemenu
Toets 2. medische vraag teruggebeld HA/PA
Toets 3. administratieve vraag
1. afzeggen afspraak
2. administratieve vraag, wordt teruggebeld assistente
Toets 4. intercollegiaal overleg
Toets 5. herhaalrecept

Vraag stellen aan Gezondheids­centrum Kloosterveen?

Alleen voor vragen over openingstijden, bereikbaarheid of onze dienstverlening kunt u ons contactformulier invullen.

Voor specifieke vragen aan een zorgverlener, verwijzen we u naar hun eigen contact formulier op de desbetreffende pagina.