Telefonisch contact

Goed nieuws!

Na een proefperiode hebben we onze telefonische bereikbaarheid aangepast. We hebben goed geluisterd naar jullie feedback – dank daarvoor! Dankzij uw input kunnen we onze service weer een stukje beter maken.

lees meer

Terugbel systeem

De Huisartsenpraktijk Kloosterveen maakt gebruik van een terugbel systeem. Dit doen wij om het u als patiënt makkelijker te maken om telefonisch contact te krijgen met de praktijk en de huisartsen.

In plaats van u (onvoorzien) te laten wachten in de telefonische wachtrij hebben wij gekozen voor een systeem waarbij u door de praktijk teruggebeld wordt op een afgesproken tijdstip. Dit tijdstip kunt u zelf kiezen! Zodoende hoeft u niet uw tijd te “verdoen” en maakt u ook geen (extra) kosten om telefonisch in contact te komen met onze praktijk.

Online inplannen

In plaats van te bellen kunt u ook online een terugbelafspraak inplannen bij de assistenten of bij een huisarts.

lees meer

Geen medische vragen stellen via het contactformulier. Deze worden niet beantwoord.

Vraag stellen aan Huisartsen­praktijk Kloosterveen?

Voor vragen over uw gezondheid, zoals labuitslagen, aanvullend onderzoek, doorverwijzingen, zelfzorgadvies of andere medische vragen, verwijzen wij u naar mijngezondheid.net. MijnGezondheid.Net (MGN) is een goed beveiligd en persoonlijk online zorgdossier. Gebruik voor medische vragen niet het contactformulier.

Alleen voor vragen over openingstijden, bereikbaarheid of onze dienstverlening kunt u ons contactformulier invullen.

Voor specifieke vragen aan een zorgverlener, verwijzen we u naar hun eigen contact formulier op de desbetreffende pagina.