Goed nieuws! Na een proefperiode hebben we onze telefonische bereikbaarheid aangepast. We hebben goed geluisterd naar jullie feedback – dank daarvoor! Dankzij uw input kunnen we onze service weer een stukje beter maken. lees meer Terugbel systeem De Huisartsenpraktijk Kloosterveen maakt gebruik van een terugbel systeem. Dit doen wij om het u als patiënt makkelijker te maken om telefonisch contact te krijgen met de praktijk en de huisartsen. In plaats van u (onvoorzien) te laten wachten in de telefonische wachtrij hebben wij gekozen voor een systeem waarbij u door de praktijk teruggebeld wordt op een afgesproken tijdstip. Dit tijdstip kunt u zelf kiezen! Zodoende hoeft u niet uw tijd te “verdoen” en maakt u ook geen (extra) kosten om telefonisch in contact te komen met onze praktijk. Online inplannen In plaats van te bellen kunt u ook online een terugbelafspraak inplannen bij de assistenten of bij een huisarts. lees meer
Goed nieuws! Na een proefperiode hebben we onze telefonische bereikbaarheid aangepast. We hebben goed geluisterd naar jullie feedback – dank daarvoor! Dankzij uw input kunnen we onze service weer een stukje beter maken. lees meer Terugbel afspraak inplannen U kunt online een terugbel afspraak inplannen voor medische vragen of administratieve vragen o.a. vervolgafspraken of afspraken voor het assistentespreekuur. We bellen u terug op de door u gekozen tijdstip. Wat gebeurt er als u een medische vraag heeft? In de ochtend wordt u teruggebeld door de huisarts of Physician Assistant. We proberen uw vraag direct te beantwoorden. Als dat niet lukt, wordt er een afspraak voor u ingepland. In de middag zal de assistente uw vraag beantwoorden. Bij een administratieve vraag, vervolgafspraken of afspraken voor het assistentespreekuur wordt u teruggebeld door een assistente
MijnGezondheid.net De huisartsenpraktijk maakt gebruik van MijnGezondheid.Net (MGN). Dit is een goed beveiligd en persoonlijk online zorgdossier. Via MijnGezondheid.net kunt u: Online een afspraak inplannen bij assistente of huisarts; Kunt u een e-consult aanvragen (vraag via e-mail stellen); Inzage krijgen in onderdelen van uw dossier. Wilt u hier gebruik van maken, ga dan naar mijnGezondheid.net, log in met DigiD met sms-functie en activeer uw account door akkoord te gaan met de voorwaarden. U kunt hier inloggen op de website van mijngezondheid.net. Inloggen Nog geen account? Maak hier een account aan met uw DigiD en laat ons weten(dat kan via MGN) om uw digitale dossier te activeren.
Spoedgevallen in de avond, de nacht, het weekend of op feestdagen Voor spoedgevallen buiten praktijkuren die niet kunnen wachten tot de eerstvolgende werkdag van onze praktijk, kunt u contact opnemen met de huisartsenspoedpost via het digitaal spreekuur of 088-0504030.
Informatie voor gasten Tijdens uw vakantie met spoed medische hulp nodig? Zoek eerst contact met de dichtstbijzijnde huisarts in de omgeving. Heeft u toch onze hulp nodig? Neem dan altijd eerst telefonisch contact met ons op. Zo kunnen wij beoordelen of en hoe wij u het beste kunnen helpen.
Geen medische vragen stellen via het contactformulier. Deze worden niet beantwoord.
Voor vragen over uw gezondheid, zoals labuitslagen, aanvullend onderzoek, doorverwijzingen, zelfzorgadvies of andere medische vragen, verwijzen wij u naar mijngezondheid.net. MijnGezondheid.Net (MGN) is een goed beveiligd en persoonlijk online zorgdossier. Gebruik voor medische vragen niet het contactformulier.
Alleen voor vragen over openingstijden, bereikbaarheid of onze dienstverlening kunt u ons contactformulier invullen.
Voor specifieke vragen aan een zorgverlener, verwijzen we u naar hun eigen contact formulier op de desbetreffende pagina.