Nieuwe telefoonoplossing

Vanaf 4 maart a.s. zal Huisartsenpraktijk Kloosterveen gebruik maken van een nieuwe telefoonoplossing. Dit doen wij om het u als patiënt makkelijker te maken om telefonisch contact te krijgen met de praktijk en de huisartsen.

In plaats van u (onvoorzien) te laten wachten in de telefonische wachtrij hebben wij gekozen voor een systeem waarbij u door de praktijk teruggebeld wordt op een vooraf afgesproken tijdstip. Zodoende hoeft u niet uw tijd te “verdoen” en maakt u ook geen (extra) kosten om telefonisch in contact te komen met onze praktijk.

Vanaf 4 maart a.s. krijgt u een aantal keuzes voorgesteld als u belt met de praktijk:

  • 1. SPOED
    Alleen in levensbedreigende situaties kunt u kiezen voor spoed. U wordt dírect doorverbonden.

  • 2. Herhaalrecepten
    U wordt doorgeschakeld naar de receptenlijn.

  • 3. Assistenten
    U krijgt de assistente te spreken voor al u vragen of als u een afspraak wilt maken. U wordt in de wachtrij geplaatst. Tijdens de wachtrij wordt u verteld hoeveelste beller u bent en hoelang de wachttijd zal duren. U kunt ook teruggebeld worden door de assistente op het tijdstip dat u aan de beurt bent. Druk dan op *.

  • 4. Arts (spreekuur)/ Physician Assistant
    U krijgt te horen hoe laat de arts u gaat terugbellen. Laat uw telefoonnummer achter waarop u teruggebeld wilt worden. U wordt teruggebeld tussen 09:30 en 10:30 uur of tussen 15:00 en 16:00 uur.

  • 9. Intercollegiaal Overleg
    Uitsluitend bedoeld voor zorgprofessionals

U kunt hier ook een terugbelafspraak maken met de assistente of huisarts via onze website.

Tabel telefonisch keuzemenu

Vraag stellen aan Gezondheids­centrum Kloosterveen?

Alleen voor vragen over openingstijden, bereikbaarheid of onze dienstverlening kunt u ons contactformulier invullen.

Voor specifieke vragen aan een zorgverlener, verwijzen we u naar hun eigen contact formulier op de desbetreffende pagina.

Uw mening telt!

Door de vragenlijst in te vullen helpt u ons ervoor te zorgen dat de zorg die u van de praktijk krijgt zo goed en prettig mogelijk is.
Patiënten Enquête